söndag 28 februari 2010

kväll


Nu är det kväll igen, skönt för jag vill sooova och hoppas på att kunna göra det inatt med... Va tvungen att ge brorsan korsordstidningen annars kan jag ju inte släppa den om nätterna, så det har väl oxå lite med den lilla sömnen att göra ;-(

Nu har vi varit på lite kalas och ätit uuuuuunderbart god smörgåstårta!! TACK kära vänner!! R sa att han gjort den på "fyllan" men han kan allt med mat den karlen, så hade han kunnat så hade han gjort den perfekt i sömnen med :-) Han skulle blivit kock!! Jag och frun i hans hus var en sväng på Ikea för hon skulle ha skrivbord, hylla mm till dottern. Jag hittade med lite saker som jag inte visste att jag behövde ;-) Köpte bla rosa "korgar" till min nya hylla i köket, backar som hamnade under barnens sängar med lakan o sånt i, LJUS givetvis och en jättesöt liten rosa ram till Thea. Hoppas inte Max kommer få men för livet nu när de delar rum o det är mkt rosa.... Fast han är ju ganska söt, jag var o skulle köpa gympadojor till Thea och då kom Max med de sötaste rosa ballerinaskorna han kunde hitta, de ville han ha ;-)

Imorn är det måndag igen... Ett stort + är att jag hämtar mina små älsklingar direkt efter jobbet. Nu är det "mamma-vecka" igen och det ska bli så skönt att ha de omkring mig igen!! Saknar dom...

1 kommentar:

  1. Tack för sällskapet o hjälpen på IKEA,även ett stort tack för en trevlig kväll med lite smörgåstårta.Ja man är verkligen bortskämd med god mat.
    Vi har satt upp expedithyllan med o det blev bra,speciellt med de rosa tyglådorna som inte var lika populära hos dig hhahaha.Inväntar nu att benen till skrivbordet ska komma in så man kan montera upp hela skrivbordet.Kram o tack för en trevlig söndag

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥