lördag 6 mars 2010

Halv-vägs

Nu har vi strax kört halva streckan, undra om jag kommer sova inatt för jag slocknade ganska snabbt och ha sovit hela tiden utan matstoppet!! Ganska välbehövligt med andra ord, synd bara jag missat boken som verkar riktigt spännande ;-)
Ena bilen var framme för några timmar sen den andra är väl framme vilken sekund som helst men vi har några timmar kvar. Ganska skönt och komma efteråt för då har de fått upp värmen i stugan tills vi kommer ;-) Ganska skoj att farmor och farfar har varit i samma stuga för 14år sedan. Det är Joppes kompis och hans mamma som har den. Det ska bli riktigt skönt med vila och lugn och ro!! Imorn ska vi se Vasaloppets start. Sen ska jag lägga mig ute med mitt täcke i solen :-) mmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥