tisdag 9 mars 2010

Klar!!

Ååå nu är det färdigåkt för mig!! Vaknade imorse o träningsvärk i hela kroppen!!!!!! Men det fick jag ju höra att den åktes bort med tiden... Ok då, så upp i den blå backen for vi. Men efter några åk så ville inte mina ben mer ;-( Fick ont från knäskålen och ner så jag hade problem att bromsa. Väl nere satte jag mig o vila så de andra fick åka lite till, sen tog vi liften upp till toppstugan och käkade lunch. Redan där hade jag lämnat skidorna nere för det va att antingen åka skidor nerför igen eller ta den f-bannade liften ner själv men jag hade inget val... Så jag hoppade upp i liften o drog ner "ögonen" för det blåste rätt bra o jag höll på o frysa ihjäl. Tanken slog ju mig att jag kommer ändå dö i liften så det är väl lika bra o fälla upp "bältet" o hoppa..... Men jag överlevde!! Knatade ner o ställde skidorna och traskade hemåt. Snart borde jag lära mig att gå med 10 cm klack för det är fan lika svårt att hitta balans i ett par pjäxor ;-)
Men nu är det färdigåkt iaf, kanske att jag åker igen på fredag det beror på kroppen, för imorn lär jag ju inte kunna röra mig... Fick en bula på knät med för jag stöp i liften haha.
Nu är en del av oss på After ski, få se om vi andra med kommer dit eller va vi gör......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥