söndag 14 mars 2010

Ont!!

Fy F-N vilken skallavärk jag har!!!!! Kom smygande innan på förmiddan. Bäljade i mig massa vatten men det hjälpte inte heller ;-( Nu gör det riktigt ont men jag skulle baaaara dammsuga o fixa till middan innan jag kan vila. Jag har hjälp att tvätta min bil så den är iväg nu ;-) Det kanske syns sen att den är blå!? Eller den kanske förbli grå om skiten etsar sig fast...
Va förbi Joppes syrra innan o lämnade tillbaks filtarna vi lånade av henne till flytten.... Ja det va ju inte 3,5 månader sen.... Jisses så stor deras lilltjej blivit! Få träffa de mer i helgen för då fyller systern år. Max kommer bli överlycklig för han ÄLSKAR bebisar!!!!
Nehe nu blir det detta läget en stund;






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥