torsdag 11 mars 2010

UNO

På den här resan är det Uno Uno och Uno som gäller.... ;-) Vi har spelat Poker, yatzy, monopol, På spåret men det är kära Uno som hägrar om kvällarna. Fast det är skoj för jag älskar att spela spel!!
Idag låg jag under mitt täcke och löste klart hela korsordstidningen så jag hann inte ens somna. Vi ska snart göra fruktsallad med grädde mmm va gott;-) Imorn ska vi in till Sälentorget jag, M o H. Så det blir inga skidor för mig imorn. Va inne i en "Lotte-butik" igår!!! Där va doftljus, lyktor, kandelaber, massa fina prylar, på Ikea få jag 6 doftljus för samma pris som 1 i denna lilla butik. Men ååå vad det luktade gott. Sen åt vi på ett litet ställe och där åt jag den godaste räksallad jag nånsin ätit! Denna veckan ha jag fått mer än jag behöver av "vuxentid" så nu vill jag hem till mina barn!!!!!!!
Nu blir det en dusch innan fruktsallad ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥