lördag 10 april 2010

Beck

Vi käkade hemlagad pizza när jag kom hem, och så provade jag min nya kamera ;-)
Skulle hyra film ikväll hade vi bestämt. Jag kollade tidningen idag och fick se att en ny Beck ska komma i sommar, kom då på att vi inte sett den senaste än, I stormens öga. Så då smsade jag Loshultarna och hörde om de har den och de hade de ju såklart ;-) jag har alla andra utom denna. Å då skulle vi ner och hämta den. Kom samtidigt på att höra om de har en vinkelslip... Å det hade de ju med!! Vi drog in cyklen i bagaget och for iväg. Jag har ju ingen nyckel till den så den har stått oanvänd snart ett år. Ena nycklen ha en bror slarvat bort och den andra har en annans brors hundjäkel käkat upp!!! Så idag rök låset!! Å vi kan cykla igen ;-) Thea pratar ju om att vi ska ut och cykla, hon själv och jag med Max. I sommar ska vi ut och plocka svamp och blåbär nu när hon har cykelkorg ;-)
Nu ska vi krypa ner och kolla Beck. Den andra filmen jag vill se få vi hyra en annan helg ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥