onsdag 21 april 2010

Gos

Sitter och myser lite med kisen


Han är så jäkla mysig. (han är inte min)

Undra om Joppe kommer iväg till Usa på söndag... Han ska dit och jobba en vecka. Han får gärna åka dit, bara han kommer hem igen!!! Kommer sakna ihjäl mig!! Vill ha honom nära. Han ska ju bli min blivande man... Han vet bara inte om det än haha!!

Nehe dax och göra sig redo för avfärd, hatar köra bil "långt" men nu ha jag nog inget val. Jag sitter ju hellre brevid och sover ;-) Vi ska ha en till med oss men jag tar kommandot. De har ju sänkt skiten till 80 km/h va det nu ska va bra för!? Så länge det inte regnar eller är is så är det väl bara att anpassa hastighet efter trafik och det BRUKAR ju inte vara så mkt där....;-) Å inga blåljus heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥