onsdag 21 april 2010

Mys

Det var ett riktigt träningspass på tivolibadet idag ;-) Men skoj var det!! Var hemma 18.30 och då var middan precis klar, inte var dag det är så bra :-)
Hämtade ett stort paket från H&M och det mesta ska jag behålla. Barnen ska prova sina kläder nästa vecka och jag hoppas det passar. Thea har längtat efter sin Hello Kitty-bikini. Så hon kommer bli besviken om den inte passar!!!
Tog kort som jag skulle bytt min profilbild till, men neee då gick det inte byta från iphonen utan det skulle ske på datan... Sitter aldrig vid datan längre... Men här är iaf kortet


Nu ligger vi och kollar på Fuskbyggarna, få pendla till Efterlyst i pausen.
Kom på att jag måste boka tid hos frissan med. Få det lite klippt innan bröllopet.
Å imorn får jag tillbaks min nyservade bil ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥