måndag 19 april 2010

Trädgårdsfint

Nu har jag varit hemma en stund, pustat ut och barnen är hämtade ;-( Men en vecka går fort fort!!
Idag när vi var ute och gick på jobbet kom en iller släpandes med en halväten kanin i munnen. Såg rätt jobbigt ut, men det va första gången jag har sett en vild iller. Brorsan har ju haft flera st men dom var ju "tama". ;-)
När jag kom hem såg jag att jag haft trädgårdshjälp hela dagen!! En broder har varit här och oljat in soldäcket 2 ggr, klippt gräset och rensat ogräs i häcken. Det tackar jag och bockar för :-)
Jag ska bege mig ut igen, sätta mig i hörnan och lapa lite D-vitamin haha. Sen ska vi köra iväg med min bil, den ska på service och samtidigt är vi bjudna på middag hos J's föräldrar. 2 flugor i en smäll, gillas!!

2 kommentarer:

  1. Fan vad du har det bra då!! Kan han inte komma hit o fixa vårt däck med? Är ju så tråkigt o hålla på med sånt....

    SvaraRadera
  2. Jodå!! Han är händig och kan ALLT!! Vad bjuds ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥