onsdag 26 maj 2010

Färdigjobbad

Jobbat 2 pass idag, men nu är jag hemma och har ätit lite. Ska ut och plocka rabarber för jag ska göra paj imorn på jobbet. Det är ju fredag imorn för familjen. Vi är lediga på fredag allihop :-)

Jag måste lära mig att klippa gräset!! Jag har till söndag på mig... Annars kommer vi få slå det med lie... Jag blir lite deprimerad när jag går förbi alla fina gräsmattor. Jag ha aldrig klippt gräset i hela mitt liv. Men NU ska Joppe lära mig innan han far. Vi har ju 2v varje år som vi ska klippa fotbollsplanen här på området. Jag har denna veckan och veckan innan semestern. Skitbra "tajmat", Joppe hinner göra det nu innan han åker och sen innan semestern!! Vad glad jag blev att veckorna kom så rätt HAHA :-) Så egentligen... VARFÖR behöver jag lära mig!?!? Okej, kanske behövs klippas EN gång på två veckor, innan han kommer hem ;-) Fast det kan jag väl ringa in en bror för.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥