måndag 10 maj 2010

Fullt ös

Vi har varit hemma ett tag. Thea har hjälpt mig sortera tvätt. Vi har pratat om allt möjligt. Jag har berättat för henne att hon ska få en större cykel när hon fyller år. Så hon tyckte med det var onödigt att ta bort stödhjulen. Hon ska få den på torsdag när vi har kalas och det är ju bara tre dagar så det tyckte hon var bra!! Thea lärde sig cykla utan stödhjulen förra året men har delat cykel med Max nu så stöden har varit på.

Thea är ute och sparkcykla och målar med gatkritor, Max underhåller grannen när hon klipper gräset. Jag gör middag. Barnen har bestämt att vi ska sitta ute och äta idag :-)

Max var lite trött och gnällig innan så han väntade på att klockan skulle bli 18 och Bolibompa ska börja så han får nappen.

Diesel är jätteglad att barnen är hemma för då har hon större chans att rymma.... När vi kommer hem och jag har min bil så hör hon det, springer till dörren och sticker så fort vi öppnar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥