söndag 16 maj 2010

Hannas dag del 2

Vi spelade Laserdome. Hanna som så gärna vill bada och verkligen inte spela Laserdome...... stackarn ;-) Hon ser verkligen ut att lida...



Hanna var i mitt lag, vi var ju...hmm... de yngre mot de äldre... Vi kollade in tavlan med poängställningen... Det var ju bara att blunda och krypa tillbaka och försöka ge järnet... I andra omgången lyckades jag nog bara skjuta Pia EN gång. Hon var ju i mitt lag...

Efteråt gick vi över vägen och in till ett mysko hus. Det var 5-kamp där inne. Shit va kul det var!!!
Vi började med den här grenen, vi blev fastspända i ett gummiband och så skulle vi springa så långt fram vi kunde och lägga en "påse" så långt fram vi kom.
Linda A och Pia började

Pia leker superwoman

Hanna var inte sämre hon utan kämpade på!!!

När Mia sprang så trodde vi/jag att hon skulle komma långt fram för det borde ju sitta mkt i benmusklerna... Fast sen kom vi fram till att det nog satt mkt både i benmusklerna och vikten...

Linda var bäst!! Hon fick 25, hon nästan gick fram och la den ;-) Ögonen lyser så taggad var hon!!

Jag försökte allt vad jag kunde men fick inte ihop ett jota... kom bara upp i 20...

Sen blev det stocken... Linda R fick spö av Anna

Hanna i matchande smink, klänning och hjälm

Hon piskade på Eva

Jenny var koncentrerad!!

Jag vann här över Mia. Dommaren ser ju lika koncentrerad ut som vi gjorde... Jag tog i handen i stocken första omgången och det påpekade Mia till dommaren (för det fick man ju inte göra då räknades det som ett fall..) Men han sa ju som det var "hon fick ju lite dålig balans" haha. Jo visst var det så, sa jag. Men jag skulle ju räknats som ute då ju... Men jag VANN och det va det viktigaste ;-)

Den här sumobrottningen var ju det varmaste och svåraste... För det första var den ju svår att få på och att hålla på plats!! När jag trillade låg jag ju och sprattlade runt och kom ingenstans. Fick hjälp att bli upplyft men hur lätt kunde det varit då när jag bara asflabbade och säckade ihop...
Här är Eva i farten

Anna

Jenny

Linda S ser ut som en liten Teletubbies :-)

Hanna är jävligt taggad!!! möööörda...

Sen var det dags för "toaracet". Anna tyckte nog allt att det var kul att glida runt på dass :-)

Linda R

Hanna började se lite dimmigt mellan varven

Men sen klarnade hon till ;-)

Jenny hade en jäkla fart i detta, brukar hon öva tro!?

Dom hade nog inte gummi-madrass-runtomkring för ingenting....

Malin

Pia

Sen var det boxning i 45 sekunder, det kändes som bra mkt mer än det!! Det var svårt, det va ju i en hoppborg och gigantiska handskar... Där skulle vi puckla på varann...

Mia

Sen var det syskonfight på hög nivå!!

Hanna klådde Jenny!! Men vad hjälpte det när de "gamla" vann...!? De fick 200 poäng och vi 193, så det va ju faktiskt inte med så mkt de klådde oss!! Vi kanske får köra en möhippa till med Hanna så vi har en chans att ta revansch!!

Sen var det bilfärd igen. Då blev det ombyte till kvällen. Asta åkte på!!

Denna Asta levde ju inte så länge som det var menat... Underkjolen åkte ju ner hela tiden så den skulle jag dra av, och då brast hela skiten och flera lager gick sönder... Det var den kvalitén, hon fick vad hon betalade för... 25kr, kunde vi räknat med annat!?

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥