fredag 28 maj 2010

Ikea igen...

Jag köpte ju 2st ställningar för lådor när jag va på Ikea i förmiddags. När vi hade skruvat ner hyllorna som hängde på väggarna innan, satt ihop ställningarna och packat in julsaker, spel mm i var-låda-för-sig så fanns det ju massor med plats över!! Jag och Thea tog en tur till Ikea igen, inte så ofta hon vill gå i varuhuset utan alltid vill va i bollarna. Men idag gick hon med mig och hjälpte mig att bära lådor. Så nu är grejerna på plats


Det enda som står på golvet är 9 oanvända fotoalbum, i en ullaredspåse ;-) Flyttlådan med fotoalbum passade perfekt i ett hål!! Frågan är bara, mina andra 15 album (typ) som jag håller på med, ska jag trycka i dom i lådorna med... Jag är iaf supernöjd!!
Thea ville med vara med på kort


Nu ska vi åka till mamma och Jan. Ska bara o köpa en sista sak med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥