onsdag 19 maj 2010

Ont i magen..

Nu kommer det igen, ont-i-magen-för-jag-ska-till-doktorn. Kan inte hjälpas!! Undra om det hjälpt om han varit utan den vita rocken!? Tro knappt det... Men denna gången är det ju verkligen inget farligt, bara utslag. Fast huvudvärken är ju lite värre, kanske skiter i att säga att jag ha den kvar...!? Det går nog över ;-) Kanske kanske beror det på ögonen (hoppas ju på det) optikern blev ju inte så glad på mig för linserna. Fick ju inte ut nya innan undersökning och då kom de fram till att jag haft mina ENmånaders linser i TRE månader.... Men hallå, när jag inte vet va jag lagt mina saker som jag hade 2 minuter tidigare HUR ska jag då komma ihåg att det va tre månader sen och inte en, sen jag hämtade nya linser!?!? Haha dom känner inte mig!!!!
Jag bara hoppas att jag får nya tills fredag så jag kan se det fina bröllopet :-) Sen får jag väl börja som mamma, sätta alarm i mobilen. Men då skulle den ju pipa var och varannan minut...

Usch va nervös jag börja bli... Snart bara 1,5 timme kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥