tisdag 8 juni 2010

Ändrade planer

Jihoo får besök idag ändå :-) Tur man kan ändra sig in i sista minuten!!

Haha, vilken tur egentligen för jag sa till Max att vi skulle klippa "ängen" på baksidan av huset idag och nu får vi hjälp med det :-) Bra tajming!! Fast Max SKA få starta den (med lite hjälp).

Jobbar ett par timmar till sen blir det hem!! Inget planerat då förutom att hämta vid tåget :-) Skönt!! Men alla som känner mig vet att alla och inga planer kan vändas på 5 sekunder...!!

Å nu är klänningen till nästa bröllop oxå fixad :-) Å på tal om klänningar så måste jag ju hitta nån som kan passa mig i sommar så igår blev det bara klänningar i en beställning... NÅGON måste väl passa!?!?

Det är inte ens en månad till bröllop... Va roooligt!! Jag vill oxå gifta mig (som alltid sagt att det ska jag ALDRIG göra...) Fast ingen hade nog fått va med under vigseln de hade fått komma strax efteråt på fest. Pinsamt o stå där inför alla. Dom kan se ja'et på film sen ;-)
Men det är ju ingen fara, han vill ju ändå inte gifta sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥