söndag 20 juni 2010

Film

Vi har kollat på Wallander (arvet) nu, och jag ha tryckt i mig massa ostbågar och chips.... Kommer inte komma i klänningen till bröllopet om 2 veckor... På tal om bröllop. Igår när jag dammsög kändes det som hjärtat stannade, jag började få panik och tänkte efter vad det va för datum och allt. Kände hur pulsen steg för jag trodde jag hade MISSAT Hanna och Henkes bröllop...... Det är 2 veckor tills dess och jag trodde på fullaste allvar att jag missat det!! För mkt i Lottes lilla huvud kanske!? Helt otroligt!! Å jag tror nog att Anna eller Gissan ringt ett antal ggr om jag inte dykt upp till kyrkan. Så nu vet ni, kommer jag inte till kyrkan i tid om 2v så har jag fått för mig att jag redan varit på bröllop. RING så jag inte missar festen med!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥