tisdag 29 juni 2010

Kärlek vid 1a ögonkastet!!

Halv 5 va jag nere och hämtade Anna från jobbet. Vi skulle se om vi hittade kläder till henne tills lördag. Gick i ett par affärer och DÄR, bara sådär fanns MINA skor!!! Jag har kollat efter såna i ett par månader. Men inga har passat över foten, remmarna har alltid varit lite lösa. Idag hittade jag ett par på nätet, likadana, som var på rea. Klickade hem de men tänkte på remmarna så jag avbröt köpet. Å så går jag ut i Älmhult och så finns skorna mitt framför ansiktet...!!! Jag tog de direkt och de passade perfekt!!


Jag är kääär i mina nya skor :-)

Sen var vi nere i loshult på middag. Så gott så gott. Vi har handlat och packat ner lite och åkt till sunnerbo. Så nu är det dusch sen jordgubbar och yatzy :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥