onsdag 30 juni 2010

Snurrig o dan...

Va inom Hanna när jag körde från jobbet. Drack ett gott te och fick kladdkaka mmmm!!

Mår alldeles konstigt. Mejlade doktorn för jag är snurrig, ont i huvudet, känns som hjärtat slår fort och det svartnar för ögonen så fort jag ställer mig upp. Han tycker jag ska gå till vårdcentralen och ta blodtryck både liggande och stående. Så det får jag göra efter sjukgymnasten imorn.
Hanna sa att jag får ju inte va snurrig på festen, neee då kan ju folk tro jag är fullast på stället... Jag sluddrar ju ibland med...

Om en liten stund ska jag bege mig till dagis på utvecklingssamtal. Hade tänkt att ta en joggingrunda först dit och sen en runda efter. Men jag är så snurrig så jag tror inte jag fixar det...

Ringde vårdcentralen nu och de ringer med om en liten stund. Kanske kanske har de en liten tid till mig efter samtalet.

Helt knäppt, jag har aldrig varit på vårdcentralen mkt men nu har jag ett nytt frikort på bara 2 månader.... Men bra för mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥