torsdag 10 juni 2010

Sweden rock..

Jag är knäpp!!! Har jag fått för mig något så SKA det bli så... Idag fick jag för mig att jag vill till Sweden rock... Det har ALDRIG intresserat mig och gör det inte nu heller..!! Men Anna, Roger och Micke ska ju dit och då MÅSTE jag dit och vara deras bihang... Å hittar gör jag ju inte heller, med mitt lokalsinne.... Men ALLT löser sig. Det säger jag alltid!! Likadant när jag kommer på att jag vill till Granada, när det precis öppnat, men hittills HAAR allt löst sig med ;-) Så imorn eftermiddag kommer broder och sambo och passar barnen en stund och lägger de med. Så åker jag och Patrik ner till Olofström, där möter vi upp min kusin som lotsar oss vidare till parkeringarna och sen ska jag bara hitta bort till stugan med... Men mina vänner vet ju att jag hittar, NÄR JAG ÄR DÄR...... Haha!! Så ska vi flumma omkring lite innan vi åker hem igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥