onsdag 14 juli 2010

Bebismys

Jag körde till sjukgymnasten och sa att det var för varmt att träna och ingen motivation fanns... Fick en ny tid tisdag TIDIG morgon!! Jag cruisade och hämtade kusin och vi var på maxi, jag hämtade paket, hämtade ut mitt nya körkort. Jag ser ut som en liten köttbulle på det.... Det visas BARA i NÖDFALL!!
Sen var det dags att hämta upp Joppe & vi åkte till Olofström. Var inne och kollade mc-kläder. Joppe köpte ny jacka. Beställde de här byxorna, fast i rätt stl;


De ser ut som jeans fast det är skydd och grejer i dom. Snygga!!
När vi var där ringde jag kusin Sofie, jag va lite sugen på att titta på den lille bebisen. De var ute hos min farbror o fru i deras stuga. Så vi körde dit!! Ligger vid Karlshamn. Han ska heta Magni och är 2 dygn gammal (om en timme).


Jättefin liten kille!! Å han har en redig liten busunge till storebror :-) Jag var tvungen och springa nåra varv runt huset, med honom.
Nu har vi käkat hamburgare i Pukavik så nu ska vi hem. Jag börjar bli trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥