lördag 3 juli 2010

Förberedelse

Ligger ute i poolen. Vi tömde den på vatten och gjorde den iordning. Satte den uppe på soldäcket nu istället. Vi tog i lite vatten, men inte så mkt. Det är för jag ska kunna ligga här i, sola och svalkas :-)
Har ju lite att göra men vet inte vilken ordning jag ska börja så jag tog ett break...
Har tvättat håret och lagt i inpackning. Måste ha det torrt så det kan lockas lite sen. Har noppat de hemska ögonbrynen. Naglarna får Anna hjälpa mig med, de kommer snart. Det är så mkt som ska fixas så jag vet inte i vilken ände jag ska börja... Daniel och Ulle, Anna och Roger ska duscha här med så det gäller ju att ha så mkt som möjligt färdigt. Jag kom precis på att jag vet ju inte ens vart jag ha hängt klänningen... Här eller på Sunnerbo... Å skorna... De glappar ju, så jag måste ju hålla i mig i någon ett par timmar. Men till kvällen när fötterna svullnat så passar de ju. Funderar på att lägga de i ugnen en stund, se om det funkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥