onsdag 14 juli 2010

Ledig idag med :-)

Idag vaknade jag halv 7 av några sommarjobbare som klippte häcken på Sunnerbo... TACK!! Sen var det ingen mening att somna om...
Är hemma och har mätt lite i sovrummet, måste ju se så vi får in allt i sovrummet, större säng, en hop med byråsar. Det kommer iaf inte eka där inne så mkt möbler som där kommer vara... Men vi måste ju få plats med alla våra kläder :-)

Hade tänkt ligga i poolen idag men det är rätt mulet... Får väl ringa försäkringsbolaget ist och höra om drulleförsäkringen gäller när den väl ska gälla!? Hade behövt nyttja den nu.
Annars blir det nog att rensa papper för en skänk ska ut från sovrummet och allt som är där i MÅSTE sorteras och göras något åt!! Jisses så där ser ut, phu.
Joppe kommer på lunch idag med :-) Sen ska jag till sjukgymnasten. Sista gången tror jag för det gör ändå ingen nytta, har gått där sen januari...

Ikväll ska vi till Olofström och köpa mc-kläder. Jag behöver köpa en barnstol med!!

Jag måste bara säga en sak;
JAG KAN INTE FÖRSTÅ FÖRÄLDRAR SOM SÄTTER SINA EGNA BEHOV/EGOISM/STOLTHET (eller va fan det kan vara) FRAMFÖR BARNENS BÄSTA!!
Borde inte barnens bästa komma i första hand ALLTID!?!?!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥