måndag 5 juli 2010

SMÄLTER!!

Fy satan vad varmt det är!! Jag vill inte mer, orkar inte mer värme. Irrar omkring som en yr höna och vet inte vart jag ska ta vägen... Jag dör av värmeslag!! Ge mig nollgradigt och massa iskallt regn, så jag kan uppskatta värmen igen!! Har fruktansvärd huvudvärk och dricker och dricker.

Det har varit både upp och ner idag. Vi fick lånelöfte på "några miljoner". Garaget fick inte behållas om lägenheten på Sunnerbo sägs upp... Konstigt att det går att hyra förråd på ÄBO om man inte har lägenhet, men garage gick inte!?!?

Fick en inbjudan på fest idag, gaaaaah jag orkar inte mer. Det är massor att göra och mer blir det... Min första reaktion blev NEJ, JAG kommer inte!!
Har inte ens tagit det förbannade kortet till att förnya körkortet.... Så ett nytt lär jag inte ha innan det här går ut!!

Nu ska jag i poolen innan det blir en blöt fläck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥