tisdag 27 juli 2010

Spåtant fixad :-)

Sådärja, hunnit med en hel del idag!! Efter 45 minuter i telefon och bara upptaget så kom jag fram tillslut :-) Fick en tid redan i december hos spåtanten. Det brukar vara längre kö... Det ska bli riktigt kul att gå dit igen!! Flera grejer som hon sa sist har hänt. Det konstiga är att hon sa Joppes namn redan första gången jag va hos henne... Å det är 6år sen... Hon skriver ner allt hon säger så sist hade jag 10 sidor med mig hem...
Det ska bli riktigt kul!! Fast samtidigt nervöst!!

Nu har vi packat in golfklubborna i bilen. Vi ska ta hojen först upp till Äbo o lämna ett kontrakt, sen ut o se om Johanssons är hemma. Det är ju så varmt ute igen så det är skönt att svalkas lite ;-)

Vi har en del planerat denna veckan så det kommer gå i ett tjoff så är barnen tillbaka igen :-) Vi ska bl.a. till Tyskland och till Vallarna och se "En mor tillsalu", vi ska ha besök från Göteborg imorn :-)

Jag va o kollade blodtrycket med och det gå ju som en jävla jojo. Nu är undertrycket högt igen... Å övertrycket lågt... Få se va farbror doktorn svarar i mejlet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥