söndag 18 juli 2010

Spelkväll

Vi låg ute i eftermiddags. Som jag trodde så somnade jag ganska snabbt :-) Vi åt en supergod lasagne nu ikväll. Nu blir det spelkväll, som alla andra kvällar här ute ;-)
Hittade det här


Men det verkade helknäppt så vi tar det här ist;


& lite monopol eller kort sen. Igår blev jag accepterad av den här mannen


Annars är han lite försiktig med allt o alla...!! Men igår kom han o ville kela, hans namn är Frasse. Jag kallar han Pip, han piper så tyst och försynt. Utom inatt när jag vaknade tvärt och satte mig upp, vaknade av att han skrek rakt ut. Vet inte om jag sparkade ner han från sängen så han blev sur. För han sov vid mina fötter.

Nu ska vi dela en flaska vin och börja spela :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥