torsdag 29 juli 2010

Val & kval

Det var "tidig" morgon idag så nu är vi redo att bege oss en runda in till Halmstad. Vi ska lämna in en jacka. Kostar en jacka MÅNGA tusen så borde den ju hålla... Men det är livstids garanti på den iaf!!
Vi ska in en runda på Citygross med. Jag är i valet & kvalet om jag ska färga tillbaka mitt hår eller inte... Nu är det ju lite flygigt och dant men det kanske bara behövs klippas IGEN.....!? Men de grå stråna syns ju inte lika mkt nu.... Eller så få jag ha detta kvar lite till & fixa till det lite senare. Hjälper ju inte med alla hårinpackningar heller :-(


Nu ser det ut som de flesta här sitter i telefon o telefonkö så jag hinner ju bli hungrig innan vi kommer iväg....

Är det förresten någon som har ett förslag på gott & lättdrucket vin så skriv mer än gärna i kommentarerna!! Har ett som jag ska köpa imorn iaf, men vill gärna ha fler :-) Å jag är kass på vin....

4 kommentarer:

  1. Tanja är ett gott vitt vin. Om du vill ha ett musserande vin så är Chappel Hill ett mycket gott alternativ. Den genomskinliga flaskan är den som har det godaste innehållet.

    SvaraRadera
  2. Kan ju köpa en currant det går väl
    Sån brännVIN ;)

    SvaraRadera
  3. Tack!! Jag antecknar & köper minst 1 av varje!! Mer förslag tack :-)

    SvaraRadera
  4. Lindemans viner brukar vara ganska snälla i munnen (både rött och vitt).
    Finns både på flaska och i box.

    Hoppas att ni får en trevlig kväll!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥