tisdag 17 augusti 2010

LEDIG DAG

Idag är vi lediga :-) Vi var uppe ganska tidigt, rätt skönt, så är de vana imorn när de ska vakna tidigt!! Imorn börjar Max på ny avdelning. Han är stor nu...
Det är kul för om ett par veckor börjar barnens sysslingar på samma avdelning. Gissar på att de kommer ha superskoj!!

Nu väntar vi på kusinSofie och den lille bebisen ska komma. Jag sa de fick komma precis när de ville efter kl 8. Då ska det fikas, gå på Ikea och bebisgosa :-)

Idag försvinner det här håret. Nu blir det snart mörkt. Sen får jag nog boka en klipptid om en månad. Men en sak är jag förvånad över. Jag brukar alltid göra allt direkt när jag fått för mig något, men jag har faktiskt inte färgat håret ändå jag köpte färgen för ett par dar sen. Va har hänt, är jag inte riktigt säker denna gången kanske!?

Nehe, nu ska jag ta och duka fram lite frukost här. Barnen vill ha fil med flingor. Jag med... och te ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥