måndag 23 augusti 2010

PAUSAR

Nu måste jag sitta ner en stund!! Har haft en "intervju" här idag, så i veckan är det brevidgång. Imorn kommer ytterligare en. Jag får ju fixa här nu så jag kan ha en veckas semester snart :-) Tur jag ha en schysst chef, bara jag fixar så får jag rätt fritt ansvar. Jag har pratat med chefen med för "den andra" på lönekontoret kan inte vatt riktigt 100... Har fått konstiga uppgifter som inte kan stämma. Det gäller att reda ut innan lönepappret ska skickas iväg. Tanten hade fått på måppo om jag inte fått nån semesterlön när jag gjort som hon sagt. Fast jag tvivlat på det hela tiden!!
Men för övrigt verkar allt va ganska bra nu. Jag ska bara tala om här med att jag ska va ledig... Men imorn ska vi ha möte. Å om en månad är det lönesamtal med. Känns rätt meningslöst, höjningen vi skulle få i januari ha ju inte synts till på kontot än... Men det kanske kommer imorn!? Eller ne, onsdag är det ju lön. Måste ringa a-kassan med, de är ju för tråkiga. Så nu ha jag visst inte tid att pausa mer.... Jobb o jobb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥