onsdag 25 augusti 2010

STÖRD TELEFON

Min iphone är knäpp. På "nåt sätt" har det kommit en liten spricka i displayen, liten och liten, den täcker ju mer än halva glaset... Alla bokstäver syns inte så när jag skriver sms kan det bli väldigt konstiga stavningar, fast oftast rättar den stavningen själv. Å tydligen så vill den inte ta alla siffror heller. Ringde försäkringskassan och skulle trycka in mitt personnummer. 3ggr sa den att det va fel, för helvete jag kan väl mitt personnummer och så höll luren på att åka i väggen... Tog Joppes lur och tryckte mitt persnr och där fanns jag direkt... Kanske kanske betyder det att jag måste ta tag i det här. Jag va påväg för ett tag sen men då läste jag att bedrägerierna hade ökat markant sen den nya iphonen skulle släppas.... Alla pajade sina telefoner för att få en ny. Men hallå, min ÄR sönder och jag vill inte ha den nya, jag vill ha den här!! Det måste väl gå att laga den!? Annars väntar jag ännu längre tills jag verkligen inte ser nånting alls i den!!

Nu har jag käkat en tacos"rulle". Det va va jag kunde få ner. Fick hem nåt för halsen innan fast jag tyckte inte det bedövade så mkt...
Jag ska ligga hemma hela dagen imorn med, åååå va ska jag hitta på? Kan inte bara ligga ner och glo i taket!! Fast jag vet om ett litet tag blir jag så illa tvungen...

Nehe, nu blir andra förflyttningen för idag - tillbaks till Sunnerbo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥