söndag 22 augusti 2010

TIDEN BARA GÅR

Oj, klockan rusar iväg. Jag och Max var uppe först. Han tittade på sitt Saltkråkan och jag började med min nya hög med kort... Jag har 952 kort som ligger i kartongen fortfarande. Jag har ju precis blivit klar den gamla högen. De korten jag ska göra nu är från oktober förra året fram till maj i år tror jag. Men jag har sorterat fram till nyår så de korten ska in först!! Sen såg jag många kort från 2 bröllop och 1 möhippa. Jag har att göra med andra ord!!

Nu är vi nybadade allihop. Jag tog ett långbad med peeling.

Joppe är och handlar. Vi ska ha fikagäster i eftermiddag. Jag ska göra en hallonpaj med cocos, den är så god!!
Jag sitter med barnen. Thea leker med sina Barbie och hundar. Max tetas... Allt är i sin ordning ;-) De vill hela tiden att jag ska va med och leka, men jag är ingen lektant... Jag sitter gärna med men jag vill inte leka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥