onsdag 18 augusti 2010

TV-MYS

Jag & Thea ligger och tittar på "pippis jul". Vi myser. Hon vill gärna att jag ska sitta jämte henne.


Max sover redan, han var trött idag. "Får jag sova i soffan" frågar han, säger jag JA så sover han inom 2 minuter :-)

Det va meningen vi skulle åkt med till sjukhuset imorn. Men jag börjar bli lite orolig för min egen sjukling. Det barnet har haft feber till och från i flera veckor. Nu har jag ju dom bara varannan vecka och nästan varje gång jag tagit febern så är den där... Å då är det ju rätt konstigt om barnet bara har det varannan vecka, så jag tror den är där oftare!! Men kanske inte uppmärksammas för det syns inte alltid... Så imorn SKA jag till vårdcentralen och begära att de tar en sänka!! Å gör en koll på barnet. Det kan ju inte vara normalt. Å ska det bli gjort så får jag göra det själv!!

Imorn kommer svägerskan på frukost :-) Jag ska kolla in hennes mage den borde ju vara rundare än sist!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥