söndag 5 september 2010

4-HJULING & ORM

Nu är vi ute i skogen hos min bror och svägerska. Barnen har åkt 4-hjuling. Efter middan gick vi ut och jag tänkte att jag kunde ju prova köra, för första gången!! Max ville väldigt gärna oxå prova köra själv, men vi sa NEJ...!! Iaf så satte jag mig bakom båda barnen som ville åka. Max tyckte att jag kunde gå av så morbror kunde köra istället... Men sen visade Max hur jag skulle starta. Vi gasade iväg ner mot kaninerna och där låg en ORM jag körde fram och tillbaka på den så den dog!! Thea blev livrädd och vägrade vara ute mer. Hon hatar ormar, har nog fått sin rädsla från mig... Sen stod vi där och pratade. Rätt som det var så far 4-hjulingen iväg och jag håller på och flyga baklänges. Då är det gossen som hade sån enorm kli i fingrarna och väldigt gärna ville köra själv... Vi åkte halvt ner i diket och Thea blev ännu räddare. Så hon och jag gick in sen. De andra flyttade kaninerna.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥