torsdag 23 september 2010

BORDE SOVA

ÄNTLIGEN funkar wifi'n igen!! Mitt i natta men vadå? Jag va ju tvungen att gå på toa ;-)

Efter vi slutat igår gick vi till det stora köpcentret mitt emot Ikea. Det är Ikea som äger det och det är stort!!





En lång "korridor" med många olika affärer längs sidorna. Hit ska jag imorn efter lunch!!!
På ovanvåningen fanns restauranger. Vi satte oss på en och de kunde ingen engelska. Deras meny va bara på franska.





Tur den va gjord i bilder!!





De har krukor som är lika höga som en själv nästan...





Utsikten ner på affärer :-)

När vi kom hem gick vi till affären och skulle köpa vatten. Hittade deras sprithyllor och dit ska vi på lördag innan vi åker hem!!





Vi köpte en gigantisk smirnoff ice och delade på.





Idag när de hade städat rummet så hade de gjort ett hjärta till oss på sängen, så gulligt ;-)

Men nu måste jag sova vidare. Klockan ringer halv 8 och det är dags för frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥