onsdag 8 september 2010

DET ÄR MKT NU...!!

Det är så mkt jag vill/ska göra imorn så jag hinner knappast sova....
Men det första jag ska göra när jag vaknar (Joppe få väcka mig!!) är att sätta mig i kö till vårdcentralen. Jag ska se om jag kan få en tidig tid dit, så har jag det jävla blodprovet gjort!! + blodtrycket!! Sen har jag en lista med alla saker jag ska ha här tills jag kommer hem på fredag... Jag ska ha allt vid fåtöljen. Iphoneladdaren, böcker, mina kuddar hemifrån, en påse godis!! Å så får jag INTE glömma hämta ut mina smärtstillande tabletter och hostmedicin. Annars kommer jag hosta ihjäl mig och det vore nog det värsta på hela helgen...

Jag har frågat svägerskan om vi inte ska på Ikea imorn. Jag måste ha annat att tänka på. Annars kommer jag ju stirra runt imorn som värsta idioten...!!

Igår började jag på första boken. Jag läste om 1a sidan 3ggr sen gav jag upp och somnade med boken över ansiktet.


Men jag TROR den är jättebra ;-) Ska göra ett nytt försök nu. (jag kanske har drabbats av "sömnsjukan" efter svininfluensasprutan hahaha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥