fredag 3 september 2010

FREEEDAG :-)

När jag hade lämnat barnen skulle jag betala en grej och kolla på ett hus. Men då funkar inte nätet.... Jag har sett huset på iphonen men alla bilder är ju inte med där. Men iaf, ringde tele2 och det är ju enorma köer dit jämt... Fattar inte va allt folk vill som ringer ;-) Men samtidigt som jag pratar med snubben får han upp ett meddelande att det är en större störning i Älmhult. Så det är bara att vänta på de fixat klart.

Sen ringer telefonen och C30 skulle varit på service imorse. Visst ja, så det va bara iväg med den. Sen kollade jag in det här huset på tillbakavägen. Ojoj så fint :-) Vi sa för nån dag sen att kommer det väl ut ett hus i DET området så får det nästan kosta vad det vill... Å så kom det!! Å kostar gör det...

Nu ska jag läsa lite mama och dricka te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥