måndag 13 september 2010

I BILEN IGEN...

Tur jag har privatchaufförer :-) De ringde om en efterkontrolltid, så det ska jag på i veckan. Men så pratade vi om mina smärtstillande att de sa på Apoteket att det va ett "fattigt" recept och inte färdigskrivet... Så jag fick det minsta som gick att få. Hon såg väl på mig att jag led... Så nu är jag påväg till "sjukan" igen och ska hämta mer piller hos dom. För de jag fick räcker tills imorn och de sa jag kommer behöva mer. Men bara jag får monsterpillerna till läggdags är jag nöjd :-) Vill gärna kunna sova i sängen än sittandes i soffan!!
Men jag är såå glad, lyckades klä på hela mig idag, utom jackan!! Men snart reder jag mig själv igen haha.

Jag har inte hunnit göra nåt idag, läste lite, sov och ätit frukost. Händer inte för mkt just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥