fredag 17 september 2010

JÄSP

Det blev sjukskrivning en vecka till pga mitt jobb, tunga lyft och rullstolskörning. Jag har ordinerad vila + att vara ute.

Max tycker att jag ska bli frisk så jag kan köra bil :-) Jag provade på det idag men det får jag nog överlåta till andra i några dagar till!! Jag kunde inte växla med en hand och inte göra så stora svängar.

Min vän kommer och hämtar mig efter att hon slutat jobbet så hämtar vi barnen på skola/dagis. De går jämte varandra och det kommer gå snabbt att hämta dom nu när de få veta att den andra väntar :-)
Sen ska vi fiiiika, det finns kladdkaka och muffins över. Jag kan behöva mig en sockerkick och piggna till. Har inte hunnit vila idag heller. Men - idag har jag inte tagit ett enda piller, jihoo!! Oj, inte ens min blodtrycksmedicin.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥