lördag 18 september 2010

REGN REGN REGN

Klockan är visst redan 12... Undrar hur mkt det har regnat de här dagarna egentligen....

Imorse vaknade jag vid 4, låg och läste en stund innan jag somnade om. Jag va först uppe vid halv 8, sen kom de upp en efter en. Sen blev det frukost, dammsugning, byte av sängkläder i vår säng. Joppes pappa kom förbi. Han hade en kartbok med sig så jag kan följa med i vår resa :-)

Barnen va som katterna imorse, när vi bäddade sängarna - helvilda!!


Sen kröp de ner och mös :-)

Nu väntar vi på mamma som skulle komma förbi. Sen ska vi ner och köpa lite lördagsgodis. Thea ville leka med en kompis men jag ha ju ingen aning va de har för telenr, deras efternamn eller husnr så vi får köra förbi och se om de är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥