tisdag 14 september 2010

SUTTIT MED TELEFONEN HALVA DAN

Jag har sovit till och från hela förmiddgen. Det har ringt ett par gånger men jag lyckades nog reda ut de samtalen ändå jag halvsov ;-) Sen har jag suttit och fixat lite, ringt, skrivit upp lite "påminnelser" inför framtiden och så.

Jag behövde äta men har noll fantasi. Gjorde en laxfilé, jag tror jag gör fiskgratängen imorn. Eller ikväll...
När min privatchaufför kommer ska jag lämna papper till Joppe, handla lite mjölk och hämta barnen. När vi kommer hem ska vi göra våfflor. Bjuda på kusinlagad blåbärssylt, smaskigt!! Det var ett tag sen vi träffade Bina och barnen. Snart kommer ju den lilla bebisen ut med :-) Så myyysigt!!

Ooo nu kom posten!! Å jag ska göra mig klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥