tisdag 28 september 2010

SVETTIGT!!

Pust, stånk och stön. Jag är varm!! Efter kvällsmaten som blev våfflor, åkte Max och Joppe iväg och fixar lite saker, Thea gick ut till sina kompisar. Jag har passat på att dammsuga, torka golv och ringa jobbsamtal. Nu får jag passa på att pusta ut medans golven torkar och ingen annan är inne (inte ens katterna). Thea kom gråtandes innan och hade skrapat knän och slagit hål på tightsen, hon hade sparkcyklat. Efter byxbyte och att hon hittat sin skattkista gick hon ut igen.

Vi va inom pappas jobb idag, barnen fick fika. Sen for vi vidare. Max och Ludde hade lika skoj som sist. Å lite då och då kom han ner och pussade på bebisen som låg och sov :-) Han är för mysig. Sen fick han hålla honom och då va lyckan total!!

Jag ska plocka iordning barnens kläder till imorn, det är fotografering på förskolan.
Snart är det dags att plocka in barnen för lite nervarvning. Max borde komma tillbaka snart. Jag ska tända lite vaniljljus, fast det luktar ganska friskt av golvrengöringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥