fredag 29 oktober 2010

ÅÅÅ SÅÅÅ ÄR DET FREEEEEDAG!!

Gu vad skönt med fredag igen :-) Joppe hämtar barnen tidigare på dagis idag så de är hemma när jag kommer hem, även om jag inte slutar sent :-)

Det är skumt, jag har hur mkt "fritid" som helst nu när jag är telefonlös... Nu får jag ta frukosten framför datorn istället.

Idag ska det mätas uppe på vinden och fixas golv där. Nu står alla våra lådor på reglarna, eller vad det heter. Å skulle jag ta ett kliv brevid de så trillar jag igenom taket. Å som en händelse står julsakerna en bit in, så det är bäst att golvet kommer dit innan jag ska upp och trampa!! Annars har vi nog inget speciellt planerat idag. Lägenheten ska besiktigas nu på fm, så sen slipper vi tänka på den!!

Max undrar heeela tiden "vart ska vi åka idag, vem kommer och hälsar på"? Jag försöker förklara för honom att vi behöver inte åka nånstans VARJE dag och det behöver inte komma hit nån VARJE dag!! Även om det varit lite mkt så under senaste tiden...

Nepp, bäst att bli klar, ska lämna barnen sen byta bil. Kombin behövs här hemma idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥