fredag 29 oktober 2010

SJUKSTUGA....

Dagen blev inte alls som vi tänkt oss... Joppe vaknade upp sjuk. Så det bidde inget golv, men han hämtade barnen tidigare iaf. När jag kom hem tog jag Max och så åkte vi och handlade. Thea fick en luciakrona tills vi ska ta lite kort, och så köpte vi nya Beck - Levande Begravd. Å massa fredagsmys :-)

När vi kom hem lekte barnen, de hade dragit ut ett täcka och så låg Thea där. Så sa Max till henne "Ligg still, du är en älg och du ligger på släpet". Alltså va hon en död älg på väg till slakteriet....

Jag har tömt kameran så jag ska se om jag hittar nåra roliga kort.

                                  Det här är fina Molly, hon bor i Kalmar.
            Sån här liten söt bil, utan bagage får man om man jobbar på Telenor :-)
                                 Klabbe
              Jag glömde visst redigera ögonen... Klabbe har lagt beslag på Max.

Nu ska vi snart käka mat, sen är det fredagsmyyys för hela slanten!! Hoppas det är nåt bra på Bolibompa för vi hittade ingen bra film, jag och Max. Annars får vi titta på Tom och Jerry, för det gillar dom :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥