fredag 8 oktober 2010

GODMORGON FREDAG

Det är inte ofta jag sover hela natten, men inatt hände det :-) Så skönt!!
Sitter verkligen och trycker ner frukost, fattar inte att det är så "äckligt". Eller så är det bara för tidigt att äta. Jag ha gjort både gröt och fil med apelsin bara för att jag måste få i mig mat. Idag har jag en som går brevid mig, samma som i måndags, trevligt!! Vi ska köra till Osby en sväng och sen gäller det väl att hålla sig inne i detta vädret. Men det är ju så mysigt när det regnar :-) Om det nu inte gör det en vecka i streck... Hoppas regnet är över tills nästa vecka när älgjakten drar igång. Inte så kul att gå i skogen annars...

Å så är det freeedag igen (snart måndag :-) ) å det är ju skönt. Inga planer inför kvällen än så länge och imorn jobbar jag.
Joppe är ledig och kör sitt race med att packa klart!! Vi har ju bara helgen på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥