tisdag 26 oktober 2010

JAG ÄR GENIALISK

Vi satt och åt frukost och så pratade vi om att Ellen och Isabella fått en lillebror, att min kusin fått ut sin bebis med.
Så säger Thea; Men M och T´s bebis är kvar i magen, men hur kom den in i magen?
Jag; Eeeh, hmmm, njaaa. NEE JAG VET!! Vi frågar ju T och M hur deras bebis kom in i magen!! Det gör vi nästa gång vi träffar dom!!
Så duktigt pedagogisk jag är... Bollar över frågan på andra.... Men de nöjde sig med svaret så det är bara att förbereda T o M med....
Vi har en Kråkebok där det handlade om det, kanske få läsa den igen.

Jag har fart runt här nu på morgonen och plockat undan i alla rum. Dammsugat. (Joppe sa imorse - Ska du dammsuga IDAG IGEN?) Jag gör det varje dag!! Sorterade ut lite kläder till Melvin med, om han vill ha det. Vet ju inte riktigt vad han har för stl men han är ju mindre än Max iaf. Få se om en liten stund när han kommer.

Nu kanske det är dags att klä på sig för strax kommer 2 vänner, 2 barn. Å en hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥