onsdag 6 oktober 2010

MYS I SÄNGEN

Jag och Sambo passar på att kela nu innan jag kör. Han är dunderkelen!! Jag har krupit ner under täcket och han värmer mig ovanpå täcket.





Jag skulle mer än gärna stanna här ett par timmar till!!
Imorgon, efter jag varit på förskolan, DÅ ska jag krypa ner och sova en stund!! Jag är ledig så jag kan ju lova att jag har Sambo med mig!! På kvällarna när han märker att vi är påväg att lägga oss rusar han för att va först. Sambo, jag och täcket - sen klarar vi oss en hel dag :-)

Förresten, jag hittade en inspelning på iphonen som är från möhippan. Det är en sång :-) Jag ville haft över den hit så ni kunde lyssnat, men jag vet inte hur man gööör... Är det nån som kan vägleda mig så hojta mer än gärna till!! Sången är jättefin!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥