lördag 30 oktober 2010

VILKEN NATT!!

OJ!! Igår sa Joppe att han skulle lägga sig tidigt för han mådde inte bra och va jättetrött. Jag va med supertrött och hängde gladeligen med på att sova tidigt!! Det händer inte så ofta nämligen. Så kl 21 hade vi lagt oss :-) Jag läste lite men somnade fortare än kvickt. Vaknade till kl 6 sen somnade jag om och Max vaknade nu halv 8. Så nu är jag och barnen uppe och jag klagar inte på att de är uppe tidigt och kunde sova lite till :-) Det blir en bra dag det här!! Tänk vad lite (massa) sömn kan göra!!

Inga planer för dagen. Joppe skulle ju varit iväg hela dagen men det sket sig. Jag hoppas på uppehåll iaf så vi kan gå ut och leka.
Vi satt igår och räknade ut att det är en månad tills vi får en lugn helg igen så vi får ta vara på det här :-)

Nu ska jag tända massa ljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥