måndag 18 oktober 2010

PUSTAR UT

Nu måste jag andas!! Fast slappnar jag av helt så somnar jag och det får INTE hända!!

Barnen har åkt, jag har kastat i mig en pizzabit och ska nu njuta lite av tystnaden en stund. Strax ska jag bege mig av på föräldramöte. Max avdelning idag.

Stötte på en vän som hämtade barn samtidigt idag så vi följde med de hem. Barnen hade jättekul, men stackars kattunge... Han va alldeles för snäll lille Sixten!!

Imorn ska jag fan inte göra ett skit!! Jag ska skrota runt här i min egen takt. Kanske ta mig i kragen och fixa lite med korten, men inget mer ansträngande!! ......säger jag nu ja, imorn far jag väl runt som en idiot med städgrejer i varje näve.... Men tanken är att jag inte ska göra nåt ;-)

NU - aaaandaaaas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥