torsdag 21 oktober 2010

VACKER MORGON

Idag hade jag ställt klockan på halv 8. Men nedå, 20 i 7 va jag pigg!! På min lediga dag... Jag gick upp och tände "mys-lampor" och tog det lugnt. Snön ligger kvar och det är kallt!! Jag skulle nog helst vilja hålla mig inne idag, men om en kvart ska jag ut på vägarna. När jag är klar på det första jag ska, så blir det till Deres och köpa räkbaguetter och sen köra vidare till svägerskan. Idag ska vi äta god frukost ;-)
Det gäller väl att köra lugnt, jag har tänkt på min tidningskörande vän, hoppas det gick bra att köra inatt!!!


Mitt soldäck är snötäckt :-)

1 kommentar:

  1. Snäll du är som tänker på mig =) Det gick bra att köra, snön på marken var inte så farligt men det låg ju träd överallt i vägen!! O alla lock på lådorna var fastfrusna så man fick slå på alla..men men. Hoppas att det inte ligger så länge, har ju inte varit höst än...

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥