måndag 15 november 2010

DJUR

Det har alltid varit så mkt prat om dessa jävla vildsvin och dovhjortar som finns ute vid Joppes föräldrar. Där finns tydligen huuuur mkt som helst. Jag har inte sett ett djur och jag har ju faktiskt åkt där ett X antal ggr!!!! Jag säger varje gång att jag tror inte på dom, där finns inga djur!! Ett par kompisar va där nere efter semestern och skulle hämta en sak, M hade aldrig sett vildsvin förrens DÅ!! Men, ne, jag tror dom inte, där finns inga!! Jag har en liten kanin som har suttit på samma ställe mitt i vägen ett par ggr, han är min trogne kompis där ute i skogen. Men idag syntes han inte till för det va en motorcyklist som körde om mig, precis innan stråket där alla djuren ska vara... Så han skrämde bort alla djuren jag skulle få se ikväll!!!! T o m min kanin... J*la idiot!! M E N så hände nåt nu när vi körde hem... Jag fick minsann å da se ett par dovhjortsungar :-) 2st som hoppade innanför staketet och tillslut kom över vägen. Det va inte illa!! Där FINNS djur, men inga vildsvin... Jag tror inte på dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥