torsdag 18 november 2010

GOD MORGON

Ååå va jag sovit inatt!! TACK Sambo som sov utanför sovrummet inatt :-) Nu sitter jag och sörplar i mig en Celsius, Ginger Ale, den är bra mkt godare än cola!!

Snart blir det frukost, dusch och sen till frissan. Tänk om hon kunde klippa det en decimeter längre, alltså så det blir 1dm längre :-) Å lite tjockare... Det blir bara att toppa håret idag för nu vill jag ha långt!! Fast ändå hade jag behövt klippa ett par cm. Fast jag bokar alltid en ny klipptid direkt när jag är färdig, annars håller jag aldrig reda på hur längesen det är sen jag klippte mig. Ska boka en tid till Thea så hon ska klippa sig nästa v.

Idag kommer Joppe hem på lunch så jag ska göra kycklingsallad när jag kommer hem. Skulle varit på möte idag men det är uppskjutit till nästa vecka. Så jag får se vad jag hittar på i eftermiddag. Joppe ska jobba på after worken ikväll så jag har heeeela dan, eftermiddagn och kvällen för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥